26 Φεβ 2013

Το Ημερολόγιο του LΑΚΗ Φρανκ (απόσπασμα)


Το Ημερολόγιο του LΑΚΗ Φρανκ
(απόσπασμα)


Τρίτη 17/.../...

Αγαπητό μου ΗμερολογιουLAKH,

Είμαι ήδη δέκα μήνες κλεισμένος μέσα στο ίδρυμα, που οι υπόλοιποι συγκρατούμενοί μου, αποκαλούν Ψειρού… Στην αρχή παραξενεύτηκα με αυτή τη λέξη. Τώρα όμως γνωρίζω που κολλάει το παρατσούκλι. Όλοι εδώ μέσα, είναι ψειριασμένοι. Πλην εμού βέβαια που έχω προμηθευτεί αντιψειρικά και κάνω κάθε μέρα μπιντέ και φοράω ειδικά ψειροκτόνα γάντια. Είχα σκεφτεί να τσούζω και κανα ποτηράκι από το θαυματουργό αυτό μαντζούνι, το βράδυ- πριν πάω για ύπνο- αλλά η Νότα με προειδοποίησε: Μήτε να το σκέφτεσαι LAKH! Είναι δυσεύρετο! Άσε που παχαίνει! Τίγκα στη θερμίδα είναι!
.......................................................................

Τετάρτη 02/.../...

Αγαπητό μου Ημερολογιουλίνι,

Ο Μήτσος ο Ξαφρίδης που βρίσκεται στο διπλανό κελί, με έχει βάλει στο μάτι. Χτες το απόγευμα, όταν επέστρεψα από την τουαλέτα (με πείραξαν οι φακές και πέρασα δύσκολες ώρες…), τον βρήκα να ψαχουλεύει το νεσεσέρ μου. Επειδή δεν μ’ αρέσουν οι φασαρίες με τύπους μοβόρους και λεχρίτες, καμώθηκα τον αδιάφορο και δεν μίλησα. Στη συνέχεια βέβαια διαπίστωσα ότι έλειπε το καλό μου τσιμπιδάκι για τα φρύδια… Κοντεύω να σκάσω από τη στεναχώρια.. Η Νότα βέβαια- πιο ψύχραιμη- μου πε «Δε λες πάλι καλά που δεν  σου τσούρνεψε και τη λίμα;»
.......................................................................

Δευτέρα 30/.../...

Αγαπητό μου Ημερολογιάκι,

Μέσα σ’ αυτό  το καταγώγι, πίστευα ότι η καρδιά μου έχει νεκρωθεί. Ότι δε θα ξαναερωτευθώ… Η ζωή όμως σου παίζει περίεργα παιχνίδια… Ο Βρασίδας αφίχθη προχθές. Τρίτο κελί από το δικό μου. Με το που τον αντίκρισα, έπαθα κοκομπλόκο! Κόντεψε να μου ξεκολλήσει η μουσαντένια βλεφαρίδα και να χουμε άλλα! Μποντιμπιλντεράς! Δώθε κοίταζες; Μούσκουλο! Κείθε έπεφτε το μάτι σου; Ποντίκι καλοθρεμμένο! Τσακίστηκα να τον προϋπαντήσω, να τονε καλοδεχτώ. Έβαλα ένα φούξια παντελόνι που μου κάνει έναν πισινό άλλο πράμα, ένα γκρενά σιθρού μπλουζάκι και κότσαρα και μερικά λαμέ φτερά παγωνιού στο κεφάλι. Μόλις με είδε ο Βρασίδας, γούρλωσε τα μάτια! Σίγουρα τον εντυπωσίασα, γιατι μου είπε με φωνή μπάσα «Καλώς το Λάκη το Γλυκούλη»!! Έρωτααααααααααααααααααααα…..
.......................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου