23 Μαΐ 2014

Ο ΚΟΥΚΟΣ, ΧΩΡΙΣ τους ΤΡΕΙΣ..

Ο Αντώνης ποδάριζε από την μία άκρη του Πρωθυπουργικού γραφείου ως την άλλη. Σε ενδεχόμενη ανακαίνιση θα το πέρναγαν αμέσως λούστρο. Δε θα χρειαζόταν τρίψιμο. Ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου, ο γνωστός για το καλλιτεχνικό του τάλαντο στο Μονταζ- Μουρούτης, φύσαγε και ξεφύσαγε. Ο Άδωνις είχε μαζευτεί σε μια γωνιά και έπαιζε με κείνο το ατίθασο τσουλούφι που του πεφτε μέσα στο μάτι. Ο Φαήλος- από την πολλή τη στεναχώρια- είχε αμελήσει να πάρει το κολατσό του και το στομάχι του γουργούριζε σαν εκσκαφέας. Ο Αντώνης ξάφνου, σα να κοκάλωσε. Σταμάτησε το ποδάρισμα, έπιασε το κεφάλι του σαν τις μοιρολογίστρες κι έβγαλε φωνή μεγάλη

Αντώνης
  • Γιατι σας άκουσα;;; Γιατι;;; Μ’ έχετε καταστρέψει! Από τότε που έφυγε ο Μπαλτάκος, έχω ξεμείνει μ’ ένα τσούρμο χαϊβανοχάιβανα και δε χορταίνω φάπες!

Μονταζιέρης:
  • Που να το φανταζόμασταν βρε Αντώνη μου;

Αντώνης:
  • Έλα μου ντε!! Ήθελε μεγάλη φαντασία! Όπου μας πετύχει άνθρωπος τρώμε το φάσκελο με το τσουβάλι κι εσάς δε σας πέρασε απ’ το μυαλό ότι η μόνη περίπτωση να ρθουν στη συγκέντρωση θα ταν για να μας φτύσουν!

Μονταζιέρης:
  • Μα βρε Αντώνη είχαμε σχέδιο… Γι αρχή κουβαλήσαμε όλη την Μεσσηνία εδώ! Την φέραμε στο φιλότιμο και την φορτώσαμε στα πούλμαν. Τους υποσχέθηκα και ειδικό παραμεθόριο επίδομα μετά τις εκλογές και η αλήθεια είναι ότι έδειξαν μεγάλη προθυμία!

Άδωνις:
  • Εγώ με τη σειρά μου, έστειλα σε όλο το Υπουργείο Πολιτισμού sms «Σήμερα όλοι στο Σύνταγμα αλλιώς μην κάνετε τον κόπο να πάτε στα γραφεία σας τη Δευτέρα».

 Αντώνης:
  • Πλάκα μου κάνεις!!! Έστειλες τέτοιο sms ; Αν πέσει βρε ηλίθιε στα χέρια κανενός ΣΥΡΙΖαίου δε θα προλάβουμε να ψηφίσουμε στο δεύτερο γύρο!

Άδωνις:
  •  Ποιος τολμά βρε Αντώνη να χάσει τη δουλεία του τέτοιες εποχές;; Άσε που κανένα κανάλι δε θα παίξει τέτοια είδηση! Όλα στη δούλεψή μας τα χουμε!

Αντώνης:
  •  Κι έτσι θα γέμιζες ρε μπαγλαμά ολόκληρο Σύνταγμα;

Φαήλος:
  • Όχι ρε Αντώνη. Είπα και γω στο Θεοχάρη, να ενημερώσει όσους έκαναν αίτημα για το κοινωνικό μέρισμα και απορρίφθηκαν, να έρθουν να το εισπράξουν! Καμάρωσε ο παρ’ ολίγον υποψήφιος ευρωβουλευτής

Αντώνης:
  • Ρε μαλά@ας είσαι; Και τι θα τους δίναμε αν ερχόντουσαν; Να χουμε και τους άπορους να μας κυνηγούν;

Φαήλος:
  • Σιγά ρε συ Αντώνη! Ίσα, ίσα που θα φώναζαν και θα έδιναν παλμό στη συγκέντρωση!

Αντώνης:
  • Θα φάμε πολύ ξύλο… Το διαισθάνομαι… Και εν πάση  περιπτώσει που πήγαν όλα αυτά τα ρεμάλια και γω μίλαγα μονάχος μου;; Ούτε σε πάρτυ της ΕΛΙΑΣ τέτοια μοναξιά!

Μονταζιέρης:
  • Τα δικά μου τα ζωντόβολα τα πέτυχα να πίνουν καφέ στο Μικελ….

Άδωνις:
  • Οι δικοί μου οι περισσότεροι ήρθαν. Πως νομίζεις ότι γέμισαν οι θέσεις εκεί μπροστά που μίλαγες;;

Φαήλος:
  • Οι ξεφτίλες για το μέρισμα, έχω την υποψία  ότι δεν μάσησαν…

Αντώνης:
  • Μα τα 1000 Μνημόνια και τα 3000 Μεσοπρόθεσμα, είστε όλοι ηλίθιοι… Μουρούτη πάρε μου στο τηλέφωνο την Ερ Μπαχάλ. Θέλω να δω τι προσφορές έχει για Αμερική.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου