11 Ιαν 2015

Το ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ του ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΥ SPOT της ΝΔ


Οι «φωστήρες» όλοι, είχαν συναθροιστεί στο σπίτι της Εμμανουήλ Μπενάκη, στην Κηφισιά. Μπουμπούκος, Βασιλάκης ο Τρομοκρατοπαγίδας, Γιακουμάτος ο Γητευτής της ξαπλώστρας, Μουρούτης ο “Λάζαρος” του twitter και άλλοι «επιφανείς». 

Ο διαφημιστής- ένας παλιός ΟΝΝΕΔίτης με πλούσια παρουσία στο ευρωσούφρωμα μέσω της κατασκευής ΜΚΟ- παρουσίαζε τις προτάσεις του για το νέο προεκλογικό spot της Ν.Δ.! Ο Αντώνης, ψυχολογικό ράκος εξαιτίας των τελευταίων δημοσκοπήσεων, καθόταν με ύφος Μπούκουρα, στην προεδρική πολυθρόνα:

- Έλα Θανασάκη! Δείξε μας αγόρι μου τι έχεις ετοιμάσει..

Ο Θανασάκης, ένας κοντός 35ρης φλωράκος, με σηκωμένο γιακά στην μπλούζα και γλειμμένο μαλλί, πήρε βαθιά ανάσα, κοίταξε με αυτοπεποίθηση ανάκατη με μαγκιά, το κοινό του και ξεκίνησε

- Κύριε Σαμαρά σας παρουσιάζω την πρόταση Νούμερο 1. Εδώ βλέπουμε μια γριά με Πί. Με δυσκολία περπατά. Έχει αρθριτικά, ζάχαρο, πίεση, καρδιά, οστεοπόρωση, αιμορροΐδες, κατάθλιψη, καταρράκτη, βρογχοπνευμονία σε αποδρομή, ψωριασική ονυχίτιδα, κάλους, ..

- Θανασάκη παιδί μου νομίζω το παράκανες! Και πως διάολο στέκεται στα πόδια της;; παρατήρησε φουρκισμένος ο πρωθυπουργός

- Καλέ δεν είδατε το Πι; απόρησε ο «εφευρετικός» και «χαρισματικός» διαφημιστής.

- Θαυματουργό αυτό το Πι! Το «Εξυπνο Πι»! Και νεκρούς ανασταίνει! Τελείωνε, αν και το βλέπω εγώ το πράγμα κατά που παγαίνει.. συμπλήρωσε ακόμη πιο τσαντισμένος ο Αντώνης

- Εκεί λοιπόν που χει βγει τσάρκα η γριά εμφανίζεστε εσείς!

- Τι πα να πει εμφανίζομαι εγώ; Έτσι στο ξεκούδουνο; Ξεπετάγομαι στο δρόμο απ’ το σιφόνι και αιφνιδιάζω τη γριά; Γούρλωσε τα μάτια ο Σαμαράς

- Γιατί όχι; Το ζευγάρι εκείνο με τους τουρίστες στο Ναύπλιο, πως τους είχατε πετύχει στο δρόμο; (http://www.topontiki.gr/article/87373/Touristas-se-Samara-An-esu-eisai-prothupourgos-ego-eimai-o-Ompama)

- Όσο οδεύω προς τη λήξη της καριέρας μου, μια βεβαιότητα με κατακλύζει, ότι περιστοιχίζομαι από τρόμπες… Θ’ απολυθείς που θ’ απολυθείς, συνέχισε γιατί είμαι περίεργος να δω μέχρι που θα φτάσει η βλακεία σου..

Ο Θανασάκης, κάπως θορυβημένος και απορημένος ταυτόχρονα για την παραξενιά του Αρχηγού, ολοκλήρωσε την παρουσίαση της ιδέας του

- Με το που σας βλέπει η γριά, πετά το Πι και εκστασιασμένη, κινείται προς το μέρος σας φωνάζοντας: Ο Πρωθυπουργός! Ο Πρωθυπουργός!!

- Χαχαχααααααααααααα! Σιγά ρε συ Θανασάκη μην άρχισε να χορεύει και λαμπάντα η γρια, ξεκαρδίστηκε ο μπουμπούκος! Η γριά από το “Dancing with the Stars”!! Έλεος! Άσε!! Έχω εγώ την τέλεια πρόταση. Αρχηγέ μου, είναι λέει κάτι παιδάκια που παίζουν μπάλα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου